vrijdag 21 september 2007

Wie, Wat, Waar

Deze blog is nu zo'n twee weken online. Wordt 'ie' gelezen vraag je je dan af.
Weet ik niet, er zijn nog geen reacties geplaatst. Wel kan ik zien hoeveel bezoekers er zijn geweest en waar zij vandaan komen. Voor de geïnteresseerden: momenteel zijn er 269 bezoekers geweest.
249 komen er uit Nederland, dus 20 uit het buitenland.Hiervan 6 uit Zwitserland (verklaarbaar, gegoogled op Nathalie Qaqaya?), 4 uit de VS,2 uit Engeland (gegoogled op Jorien?), 2 uit Oostenrijk, verder 1 uit resp. Duitsland, Estland, Spanje, Brazilië en Canada.
Behoorlijk internationaal.Ik hoop dat het zo blijft.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Toeschouwer,

Ik wil even melden dat deze stukjes zeker gelezen worden!! Erg leuk om toch nog een klein verslag van je eigen wedstrijd te kunnen lezen.Wordt ten zeerste gewaardeerd!! Zou graag zelf eens een stukje schrijven, maar als je zelf speelt, valt dat niet erg mee om alles te onthouden....
Blijf zo doorgaan dus, zou ik zeggen!!

langs de lijn zei

Net voor het eerst de site gezien. Complimenten hoor. Zal zeker nu wekelijks een enthousiaste viewer zijn.
Dames succes gewenst.
Moeder/toeschouwer DA2 speelster